joi, 24 aprilie 2008

Papushi mijto cautam garsonerie



Eu, păpushea Barbi Particular cumpăr garsonerie. Urgent!!! Plătesc cu bani cheşi. Cei care nu vor bani cheşi dau bani caş. După cum vedeţi şi-n pozografie suntem doă pitzipoance liniştite şi eu şi sora mea Particular Petronela. Eu sunt aia blondă. Dacă vreţi şi dacă puteţi…bine, eu mă put ca şi sora mea pe 50 de euro…feed-back-ul. Pentru o olară sau tzeavă simplă (fără finisare) luăm câte 25 şi respective 10 euroi (cheşi europeni pentru tzărani). Pentru cei care nu are cheşi acceptăm şi pe datorie (trecem pe caietzel), sau dacă nu plata se poate face şi supt forma unei pungi de pufuleţi şi un pachet de Carpaţi. Venicii din blocul de unde ne mutăm au reducere 20%. După ce luăm garsoneria vrem să ne deschidem o afacere şi să ne angajăm câţiva peşti. Vrem băr-beţi adevăraţi cacei din poză de supt anunţul nostrul.

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.