duminică, 4 mai 2008

Jurnalistii lui "Care este"





Ei exista! Chiar sunt printre noi şi publica. Imi este destul de greu sa cometez ceea ce am citit in aceste doua texte asa ca va las pe voi sa comentati. Si chiar va rog sa faceti acest lucru cum puteti voi mai bine promit sa nu cenzurez nici un comentariu. Ca să vă faceţi o idée mai bună. Primul text este al unui tip de la NewsIn (sau probabil NewSin, nu stiu sigur), oricum cred ca tipul a fost cules de prin vreun lan de porumb si pus sa relateze de la fata locului. Cel de-al doilea text este din Gandul si apartine chiar sefului meu direct, Victor Rotariu. Sincer nu stiu cum s-a putut comite aceste greseli in textul lui avand in vedere ca el este EDITOR si are o vasta experienta in domeniul journalistic (2 ani ). Cel putin cu asta ne sparge noua capetele in fiecare zi. Nu ma intrebati cum, de ce si de cine a fost angajat…chiar nu stiu.

P.S. Greselile din acest text nu sunt intentionate, asa a fost publicat pentru ca nu l-am dat nici la corectura si nici vreunui editor pentru aditare.

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.