luni, 5 mai 2008

Desenele Animate la care ne uitam cand eram mici si prosti

Seibăr Raibăr (Saber Rider)



Eram mort după desenul asta ca orice copil cretinoid. Când se făcea 7.00 seara eram în casă jegos de la joacă înfipt în faţa televizorului.

Batman



Recunosc, am crescut cu vocea Cristinei D'Avena. De mic mi-am dorit sa am si eu un costum de piele ca al lui Batman, asa am ajuns homosexual.

Zorro



Din cauza la deseneul asta mi-am răcăit de câteva ori unghiile pe pereţii casei încercând să fac cu creta un "Z" cum trebuie.

Lady Oscar



Tot în copilăria mea cretinoidă băleam uitându-mă la Lady Oscar. Cred că am tras şi câteva "gheruţe" cu gândul la bunăciunea asta.

Alexandra Clopot



Cred că asta a fost primul desen animat după Mihaela. Oricum Sandy Bell a fost o gură de aer proapăt după atâtea desene bulgăreşti şi ruseşti.

Săilăr Mun



Cine nu a auzit de Sailor Moon sigur a trăit în peşteră. Cred că şi pentru personajul asta aveam gânduri "murdare".

Papa Gambalunga



La porcăria asta mă uitam că-mi plăcea melodia de inceput şi se difuza pe Italia 1 chiar înainte de şcoală. aşa am ajuns să-mi dezvolt latura gay...cântând în clasa a 7-8 cântecelul asta.

Piele şi Os



Un desen de groază care era difuzat tot dimineaţa pe la 10. Şi deşi copilăria ne-a fost presărată cu desene animate destul drăguţe cred că vă mai aduceţi aminte şi de Macron 1, Michel Vaillant, Piraţii Apei Întunecate, Black Star, Ţestoasele Ninja, Captain Planet, Cavalerii Spaţiului, Şerifii Stelari sau Călăreţul Singuratic.

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.