joi, 27 august 2009

Baba cabalista a cantat „Like a virgin”



Gata s-a terminat si isteria cu baba cabalista care canta like a virgin, mai ales ca romanii care au fost la concert au fost „fucked for the very first time”. Surse din anturajul „vedetei” au declarat pentru acest blog ca Madona a fost foarte nemultumita ca nici un roman nu a urcat pe scena sa-i bage 100 de euro la sutien. Mai mult, aceasta si-a concediat agentul pentru ca nu i-a spus ca ar avea mai mult succes cu un acordeon. In rest am auzit ca s-a comportat ca orice meduza autohtona care are impresia ca stie sa ia microfonul in gura – a facut pleibec. Am remarcat o caruta de prostime entuziasmata ca merge la Madona sa o asculte. Nu pot decat sa ma bucur pentru muia pe care si-au luat-o cei care au dau 30 de euro sa auda discul cu melodiile. Totodata, hoasca a si prestat fara disc. Din ce am inteles evolutia ei fara discul ajutator a fost „ultimul racnet”. Artista a ramas foarte surprinsa ca oamenii ii stiu melodiile, pentru ca in momentul in care a urcat pe scena lumea a inceput sa tipe: „E vita Pe peron”, aceasta fiind si prima melodie pe care a cantat-o discul.

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.