duminică, 16 august 2009

Cocalarul de plaja



Fac un remember la uichendul trecut cand am fost la plaja cu oamenii de la HP si Porter Novelli. Dupa prostiile prin care am trecut saptamana asta cu spitale si medicamente nu pot trece cu vederea jegul marin (apropo – la multi ani Jeg Marin, ieri a fost ziua ta) de la mal. Pe langa algele pe care le-am luat in dinti cu atata maiestrie cand inotam la juma de metru adancime, pe mal domnea ghena si mult simtitul „air du ghena”. Ne-am obisnuit sa zacem in propriile gunoaie chiar si in concediu, mai ales daca esti intr-o „statiune de fitze” cum este Mamaia, Perla Litoralului Romanesc (maaaareeee porcariiie). In timp ce stateam cu fetele pe sezlong si ma prefaceam ca le ascult discutiile lor super importante despre „cu cine se marita Luis Frecando din Regina, sau Mala Mujer”, nu am putut sa nu observ o hoasca imbecila care rontaia printre dinti galbeni maronii seminte de floarea soarelui. Tinea langa ea, in lesa, o creatura la fel de proasta ca si ea, dar mult mai mica (probabil era progenitura progeniturii ei). Cu o mana in punga de NutLine isi chinuia molarii intr-o antrenanta tentativa de a sparge cojile pe care le scuipa cu evlavie in nisip. M-am simtit vinovat ca nu i-am atras atentia pe moment, dar apoi mi-am dat seama ca nu poti invata un caine batran, trucuri noi, daramite o baba sinistra de pe care curgeau pieile pe sezlog si de acolo mai departe pe nisip.

Mai departe, in Mamaia, maneaua este aerul pe care-l respira pe urechi cocalarul de nisip. Acesta poate fi identificat dupa petul de bere plasat strategic in nisip sau paharul de plastic din mana. Manifestarile sale estivale nu difera de cele din locul de bastina. Acesta reactioneaza ca un cocos in calduri la auzul cheii franceze care deschide portativul unei manele. Cocalarul de nisip nu poate sta in apa toata ziua, pentru ca nimicinicia de putza ii intra in cur de frig si se cuibareste intre cele doua oua, care au intrat in anus inca de la primul contact cu apa. Acesta isi fute vremea pe prosop sau cearseaf, jucand o tabla cu semenii lui simieni, ragaind boabe din ultimul cocean de porumb ingurgitat. Din vocabular nu-i lipsesc cuvinte elevate precum bah, fah, papushe, printeso dar nici expresia „mama ce buna este aia de proptit”. Acestea sunt cuvinte la care reactioneaza toata haita de behaitoare onomatopeice.



Alte specii care fac sa para ca maimuta se trage din om sunt (in ordinea numarului de pe tricou si prostiei din cap): cocalarul cu ski-jet, burtosenia cu jeep pe nisip, tuta de prosop, care vine in doua variante, galagioasa topless si galagioasa cu sutien, PteroDactiloBaba de carseaf si multe altele

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.