marți, 4 august 2009

Am cumparat de la Carrefour muie ...la promotie

Vineri seara am mers la o sesiune de shopping pentru a-mi umple singur frigiderul si dupa ce am vazut prin Carrefour Unirea cum se sterge carnea de pe raft cu o carpa plina de sange am zis ca trebuie neaparat sa-mi cumpar ceva din hipermarket. Iata ce am luat sa-mi umplu frigiderul! (pozele sunt facute cu telefonul asa ca scuzati calitatea, daca n-o scuzati duceti-va in punga mea de legume)



dupa ce mi-am asigurat portia de carne/legume de la magazin m-am mai plimbat printre rafturi sa vad poate mai gasesc fro promotie ceva ca la ce salariu am imi permit sa cumpar numai la promotie sau la reducere (mentala). asa am dat de niste prosoape de baie, dar ceva imi spunea ca nu ar trebui sa le cumpar....de ce oare!




si acum la modul cel mai serios, aveti grija sa nu va luati aceleasi produse pe care mi le-am luat eu cu ajutorul manariilor marCa Carrefour. printre ele se numara muia cu masline (diferenta de pret intre cantar si raft). carne proaspata din care inca mai curgea sange. cred ca in punga era animalul care inca se mai zbatea. si multe altele.

P.S. Tind sa returnez muia zilele astea!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.