luni, 10 august 2009

Uichend cu HP la mare

Pluta pe care am simtit gustul propriei vome-n dinti



Uichendu asta mi l-am petrecut la mare, din mila celor de la HP care s-au gandit sa ma mai scoata si pe mine in lume (sa stie si taranul care roti are vaporul). Astfel că, sambata dupa amiaza, dupa ce ne-am gazat la hotel am hotarat sa mergem la o balaceala sa ne spalam de pacate in mare. Evident in romania sunt foarte multi pacatosi mai ales ca si plaja si marea erau pline de gunoaie. Pe nisip erau gunoaiele bipede care aruncau gunoaie de plastic in mare. Asta explica faptul ca dupa ce inotai printre alge care putzeau mai rau decat curul meu, dupa un antrenament criminal, trebuia sa te feresti si de ciolofane si pahare de plastic sau alte porcarii. (ma mir cum de nu s-a cacat nimeni in apa si apoi sa de vina pe pesti)

In fine. Mi-am balacit hoitul cu inca un prieten ghei ca si mine (Alex de la Chip, in caz ca se intreaba cineva. Daca nu se intreaba nimeni, vreau doar sa-l fac de rusine ). Apoi am plecat sa ne imbuibam pe la o carciuma prin Olimp sau Neptun. Aici o poveste la fel de frumoasa, unde s-a lasat cu cioflait de melci, peste si alte porcarii, plus carafe de vin. Si pentru ca era noapte, din nou am vrut niste intimitate si cu prietenul meu ghei ne-am balacit. Pentru ca el purta niste chiloti tanga, nu a avut acelasi noroc ca si mine. Dupa ce am iesit din apa, pe langa viermele de rigoare, m-am mai trezit cu o duzina de animale marine....de care am scapat la baia restaurantului.

Gheiul meu preferat (sa nu-i spuneti ca-i ghei, el inca nu stie, vreau sa-i fac o surpriza)



A doua zi, la fel de distractiva. Plimbat cu barca, in larg, rau de mare, voma in gat pana la niveul acceptat de trup si suflet. Plus, bonus pentru plutitori grasi ca mine (cand zic plutitori nu va ganditi la cacati, fi-v-ar capetele ale dreacu), baie in larg la curul vaporului.

Inainte de plecare, am vizitat tirul HP venit de peste granita cu cele mai noi scule si treburi pentru cretinii din romania. Laptoape, joace, imprimante, in concluzie stuff&shit prea misto pentru taranul roman care inca nu si-a scos nasul din curul vacii pe care o mulge.

Tirul Haș-Pe, plin cu bunatati IT



P.S. am uitat sa spun ca am baut o bere chinezeasca Tsung Dao, Ching Jong Bao, puii mei, un nume din asta cuidat rau. Berea escelenta, mai ales ca era la o sticla de 640 ml.

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.