joi, 20 august 2009

„Multumesc” PR-istilor din banci




De cateva saptamani, ma stresez sa fac in ziar un serial „pe banci”, din pacate ma lovesc de fiecare data se indiferenta PR-istilor care fac orice numai comunicare nu. Din pacate pentru mine, eu nu-mi permit sa fiu la fel de napasator, magar, indiferent (si multe alte astfel de cuvinte care-i caracterizeaza pe foarte multi din ei). Pe aceasta cale nu vreau decat sa le multumesc reprezentantilor bancilor care mi-au raspuns pana acum: Millennium, ING, Intesa Sanpaolo, BRD și RBS. Restul.....pace si serenitate!

Scuzati sunt doar cei care au fost in concediu...se stiu ei care!

P.S. Aceasta este cea mai light varianta de text pe care am putut sa o postez, si asta din putinul respect pe care-l mai am pentru cei care sunt platiti de unele instituții financiare doar pentru a freca o menta.

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.