miercuri, 29 iulie 2009

A murit MJ, vrea cineva shaorma gratis?



A murit Maicăl Gecsăn. Vrea cineva shaorma la oferta? In memoria lui va fac un discaunt la trei shaorme mari va dau una gratis, asta pentru ca cand eram mic m-am futut cu Maicăl. In amintirea lui inca mai dansez prin bucataria terasei cu mainile pe oua si apoi va indes voua carne si carfoti in lipie pe care o rulez pe piept. Stati linistiti sunt curat pe sub unghii, le curat cu scobitorile cu care va zgarmati voi in dinti dupa ce mancati shaorma la oferta. ‘ra-ti ai dreacu se simpatico cum am eu grija de matzele voastre cum da coltul cate un prost din asta, omorat de doctorul lui cardiolog. Daca nu se convertea la Islamism, Maicăl, acum mancati meccicăn si burgăr ching.

Autorul pozei: Sorin Comanescu.....asta ca sa nu ma mai bata Raluca la cap :D.

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.