luni, 27 iulie 2009

Daca am fi cu totii mohosexuali



V-ati intrebat cum ar fi fost lumea daca toti am fi fost mohosexuali sau copilofili(termen stiitific care defineste o pula ....in curicel)

Va prezint cateva modificari notabile la care sa va ganditi:

1. Daca Brancusi ar fi fost mohosexual ar fi sculptat ”Colonul infinitului”.

2. Turcii ar fi fost mohosexuali l-ati fi vazut pe Luis Loser-us, la Anal D.

3. Daca o anumita de formatie de canta balăzi (printre altele) ar fi avut in componenta mohosexuali o anumita melodie a lor s-ar fi numit „Ti-am dat-o-n inel”

4. Daca anumita poeta ar fi fost copilofila in copilarie am fi invatat versuri de genul „De ce mi-o strangi in curul tau/Copil cretin?/ Nu vezi cat e de tare?/ daca-o a strangi tu crezi ca nu ma doare?”

5. Daca am fi fost mohosexuali cu totii am fi avut ca imn „Scoala-te romane”

6. Daca am fi fost cu toii mohosexuali, stiti de ce nu am fi vazut viata cu ochi buni? „Pentru ca am fi avut cacat in ochi” ) ....(sunt foarte mandru de asta)

7. Daca am fi fost cu totii mohosexuali „Da-te-n pula mea” ar fi fost un salut politicos in loc de „Buna ziua”

8. În aceeasi lume exemplificata mai sus, ca sa ceri pe acel cineva iubit in casatorie ar fi trebuit sa-i pui pe deget, un inel anal și in loc de diamant sa fi avut piatra de rinichi.

9. Intr-o lume plina de mohosexuali v-ati fi inchinat la „Sfantul Manage a Trois” (În numele tatalui si-al fiului, si-al duhului pasiv)

10. Dacă in religia de acum sinucigasii nu sunt ingropati „cum se cuvine”, intr-o lume plina de mohosexuali, sinucigasii ar fi aruncati intr-o groapa fara fund.

11. In aceeasi lume moderatorul de la Zero Tv (0tv) ar fi avut postat in colt sus standa Dandi Aconescu Din Rect.

12. Si in lumea mohosexualilor ar exista „acea perioada a lunii”, cand pasivul ar avea hemoroizi.

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.