joi, 9 iulie 2009

Interviu cu un vierme la groapa lui MG



Astazi reporterii de investigatii din Colț va vor drama unui vierme ce astepta pe marginea gropii superstarului.

Reporter: Buna ziua bade Râmă. Ce faceti aici?
Viermele: Buna ziua. Astept comanda.

Reporter: Ce ati comandat?
Viermele: Meniul Dangerous. (Superstar negru in suc propriu, fiert a la francaisse, pana cade coaja de pe el si devine alb). O sa-l servesc cu o zeama proaspata de la niste prosti plangaciosi.


Reporter: Cum vi s-a parut Maicăl Geacsăn ca om?
Viermele: Nu stiu, nu am apucat să-l gust. Așteptam cu nerabdare sa ne întâlnim.

Reporter: Deci sa inteleg ca aveti o afinitate pentru carne?
Viermele: Da, îmi place la nebunie carnea de tun. Am înteles ca pe acesta vrea Vaticanul sa-l canonizeze. Îmi place la nebunie cand Vaticanul baga pe cineva in tun si-l trage cu prastia.


Reporter: Ce parere aveti despre faptul că a fost bagat într-un coșciug din aur?
Viermele: La inceput am fost un pic excitat de idee, chiar mi se intarise coada. Chiar mi-am spus: mmm, pește-n staniol. Dar apoi dupa ce l-au adus mi-am dat seama ca bucatarii din L.A. nu sunt chiar asa buni precum se spune.

Reporter: De ce spuneti asta?
Vierme: Pai l-au ars prea tare. L-au tinut atat de mult in cosciugul din aur, tind sa cred, ca la groapa nu a ajuns decat o cutie de plastic Knor, plina cu cenusa.

Reporter: Pai ce s-a intamplat?
Viermele: Sincer nu stiu. L-am comandat acum cativa ani. Au spus ca mi l-au pus la marinat, pentru ca mie imi plac asa mai zbarciti, dar mi-au spus ca nu si-au facut efectul toate condimentele. Cica Demerolul si Prozacul erau expirate.

Reporter: Va ascutiserati cutitul, va pregatiserati furculita?
Viermele: Imi și facusem deja planuri cu ce sa incep. Vroiam sa-l pap la putza, special o comandasem trasa prin curicel stramt de minor sa poate sa-mi alunece mai usor pe gat. Mi-l si imaginam pe farfurie la mine intre doua oua stafidite, dar cu putinel marar pe ele.

Reporter:Vi s-a mai intamplat pana acum asa ceva?
Viermele: Da. În urma cu ceva vreme am comandat actor fragezit simplu. Si mi-au adus un moș ațos de prin Thailanda. Care cica s-a spanzurat cand incercau sa scoata smântâna din el, ca v-am spus il vroiam simplu. Si l-au fragezit atat de bine că la mine a ajuns vânăt si legat de toate maruntaiele.

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.