marți, 7 iulie 2009

Guuust-ooooo, hraneste-ti cretinismuuuul!



Stiti reclama imbecila la mamaliga uscata (pufuleti...pentru mintile luminate), cea cu aia doi homosexuali din care unul este incaltat in cizme de cauciuc. Si incepe sinistru reclama aia: un cap imprastiat pe jos. Ma gandesc cum ar fi fost daca replicile erau altele, mult mai elaborate si mai de bun simt decat prostiile alea. Aceeasi camera, aceeasi imbecili. Primul ghei da indicatii ca o femeie frigida (dar cu o voce suava ca a lui Naomi) care primeste limbi (mancatoruilor de pufuleti cu mamaliga intre dinti le-am ridicat mingea la fileu acum).
- Stanga, nuuu, nuuu, cealalta stanga. Asa, asa, mai la fund, la apa rece.
Tipul sta pe pat si vine pasivul cretz si intreaba: Ce faci?
- Eh, uite faceam ma jucam cu putza si mi-am rupt capul.
- Si te simti bine?
- Da, l-am lipit la loc cu o flegma. Ti-am gasit CD-ul de Craciun cu Bursucul Cantacios (Fuiego, pentru toate mamele melancolice).
Ii cade capul din nou, pe geam. Cei doi se uita unul la celalat.
- Mi-o dai la pufulete???

Gust-ooooo, Hraneste-ti cretinismuuuuul!

Reclama 2

In fata usii, reporterul si sunetistul chinez care viseaza numai cainii.

Chinezul: Chine, chine (tomberonez imperial)
Reporterul: Shhhttttt.

În casa:

Reporterul: Siii cum s-a intamplat?
Capul de caine: Mergeam pe strada si deodata aud o voce – Hei fata de caine! A doua zi, spuf. M-am trezit cu mecla asta pisandu-ma pe feriga neveste-mi! Oare ce se intampla daca eram strigat: Hei cap de pula!
Nevasta: Stiti cum sunt copii, il striga Azorel. (sunetistul chinez baleste pe microfon)
Reporterul: (dupa ce filmeaza Azorelul cu pâlnia aia care se puen cainilor dupa ce sunt castrati) Si cum va afectat asta?
Cainele: Nu stiu, formaaaaaaa, bag botul la savarina mai bine.

Gust-oooooooo, Hraneste-ti cretinismuuuuuul!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.