vineri, 16 ianuarie 2009

Obama, ales pentru ca a avut curaj.net



Da doamnelor si domnilor, eu unicul, geniul irefutabil si nemuritor al societatii de cacat in care traiti voi creaturi bipede si pendatactile am descoperit pentru dvs in premiera internationala cine a ajutat la alegerea lui Barack Obama. Dupa cum le spune si comunicatul de presa daca nu publicau ei comunicatul despre Martin Luther King, nu era ales cel mai negru om de la Casa Alba. Deci dupa cum explica: daca nu publicau ei eseul in 2007 pe site-ul <>, pe care Barack Obama il citeste in fiecare dimineata, nu-si facea curaj sa candideze impotriva lui Machein.

Si cum statea Barack asa pe wc verificandu-si mailul, el intra si pe site. Intr-un moment de luciditate isi facu curaj si …se exprima, dupa care a tras apa. Apoi vazu de pe wc eseul despre Martin Luther King, si il apuca plansu si emotia. Astfel ca intre trei suspine si doua basini trase cu “noroi”, Barack isi chema sotia si-I spuse: Nigger woman, candidez la presedentie!...Adu-mi multa hartie igienica-ca intru in politica! Dupa cum spun si reprezentantii firmei care a dat comunicatul si eu voi prezenta care au fost primele cuvinte ale lei Barrack dup ace a fost ales: “Multumesc MCP si celor 3222 de prieteni de pe Netlog, ca de azi ma voi caca la Casa Alba”. Dupa o cercetare mai amanuntita am aflat ca Barack are cont pe Netlog si agata pustoaice. Mai mult el are cont si pe hi5, unde are poze cu el imbracat in cocalar cand proba haine la chinezii din Europa.

Trecand pe plan national, comunicatul ne mai arata si succesurile pe care firma de PR le-a starnit pe meleagurile noastre. Au publicat si eu o stire despre “Clubul cu vesti bune” pe Neogen. Asa au ajuns sa puna in miscare o serie de dezbateri parlamentare. Astfel ca daca intrati pe forumul Parlamentului veti vedea demnitarii cum isi dau vesti bune unii altora vorbind despre salariile lor, amante, prostii de alegatori, fraierii care citesc acest text, etc.

In fine, daca vreti sa mai aflati cum au influentat acestia sociatatea umana, publicand comunicate despre primele bandaje ca mai apoi la 2 ani dupa Tutankamon s-a trezit mort impachetat in bandaje. Sau poate vreti sa aflati despre cum au publicat primul studiu despre fasole in 1944 ca mai tarziu in 1945 sa apara bomba atomica. Oricum ii ia mama dreacu daca publica ceva de homosexuali, ca nu vreau sa ma trezesc presedinte.


Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.