miercuri, 21 ianuarie 2009

Mana mea a dat mana cu Mercea Gioana




O sa-mi amputez mana dreapta si o sa o pun pe un piedestal intr-o cutie de sticla sa vada toata prostimea ca aia este mana cu care “am dat mana cu Gioana” – asta va fi scris cu fond de 64 Times New Roman. Cu caracter de 6 Times New Roman va scrie pe curul piedestalului ca asta este si mana cu care mi-am facut prima oara laba in stil barbar. Asta este mana cu care am furat prima oara, cu care m-am zgarmat in cur si apoi in nas tot pentru prima oara (si ultima oara tot in ordinea asta). Asta este mana cu care am “intins mana” prima oara la coliva cand veneau babele de la biserica si ne aruncau in palme cate doua linguri de grau fiert presarare cu bomboane colorate si dulci amestecate cu zahar.

Nici prin cap nu le trecea la alor mei ca mana cu care o sa fac laba o sa fie si mana cu care-i voi strange mana lui Mercea Gioana. (si cred ca nici Gioana nu s-a gandit la asta ca daca o facea nu mai dadea mana cu mine). Sau poate si el a facut laba tot cu dreapta prima oara si s-a zgarmat in cur tot cu dreapta sau cum fac manelarii si-a aranjat ouale in pantalonii de treling cu dreapta.

Dar mai intervine o teorie aici. Nu cumva Gioana este mana dreapta a PDS-ului, pentru ca stim bine creerul este Bunicuta. Si ce face PDS-ul cu mana lui dreapta se numeste ……politica. Ce tre sa stie dl Gioana este ca eu il “restecp”, dupa cum spunea filosoful contemporan Ali G. De aceea dupa ce am dat mana cu el, am mers frumos la “bae” am facut o pipilica mica, moment in care mi-am strans de gat trandafirasul. Apoi am revenit la birou unde am mancat o par ape care am tinut-o cu mana dreapta in timp ce balele imi curgeau printre degete. De retinut ca la baie nu m-am spalat pe mana ca tocmai dadusem mana cu primul PDS-ist al tarii.

Pe acelasi principiu m-am si zgarmat in nas mai tarziu, tot la birou, pentru ca mucii mei sa cunoasca si ei izul “eau du Jeoana”. Oricum am de gand sa-mi sudez pe mana o placa memoriala (dup ace moare Geoana) cu textul: “Pe aici a trecut Mercea Gioana, un baiat rarait, cu veleitati de conducator si diplomat care s-a prostit dupa ce a intrat intr-un oaracare partid”

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.