luni, 8 septembrie 2008

Visul meu de-o viata - picioare rupte in RATB



Ieri mi s-a implinit visul meu de frustrat care circula cu RATB-ul. Fiind duminica, am hotarat ca in timp ce dumnezeu se odihneste eu sa fiu mai al dracului si sa muncesc. Bucuros nevoie mare ma urc intr-un 335, apuc chiar si scaun, pun capul pe geamul mozolit si las autobuzul sa ma duca spre locul de sclavie. Pe la Obor, dupa cateva gesturi prin care am crezut ca vrea sa aduca ploaia il remarc si pe pretenul Cristi (Matash...pour les connaisseurs).

Intram pe Stefan cel Mare, eu cu Cristi ne hahaim unul la celalalt cand intr-o fractiune de secunda toti din autobuz se imprastie... batrani peste batrani, mame peste proprii copii, toata lumea era pe podeaua autovehiculului. Dupa fractiunea de secunda care parea ca a durat o suta de ani, toti isi revin. Soferul franase brusc pentru a evita un accident care se putea solda cu si mai multe victime. In autobuz se aseaza o liniste ca-n cimitir care dupa o clipa avea sa fi sparta de doi copilasi ce tipau speriati dupa mama lor. Femeia, lovita la cap se ridica cu greu, dezorientata pentru ca nu stia ce s-a intamplat, face cateva gesturi fara noima incercand sa-i linisteasca pe copii.

Cristi se ridica si el incercand sa ajute o batrana. Multi inca nu-si revenisera din soc. Frica incidentului inca se mai citea pe fetele lor, privirile le erau pierdute ca si cum isi vazusera propriile morti. Intre timp soferul Daciei care provocase incidentul fugise din intersectie. Imbecilul a fortat culoarea rosie si a taiat calea autobuzului care tocmai accelera. Un calator mai atent ii luase numarul, suna la politie si la ambulanta. Calatorii isi revin cat de cat si incep sa tabare pe sofer pe motiv ca vrea sa-i omoare.



Imediat se formeaza doua tabere, una contra soferului, alta pro. Se linistesc imediat cand din autobuz coboara doua batrane care cereau ajutor. Una din ele se intinde pe trotuar acuzand dureri de picior. Ligamentele genunchiului erau rupte. Dupa vreo 10 minute si politia si SMURD-ul ajung la locul faptei.

Informatii suplimentare (care nu va ajuta cu nimic): autobuz – B 88 EIL, Dacie albastra B 28 FKC. Stiu ca va doare in cur, dar tin sa va spun ca n-am patit nimic fiind pe scaun!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.