luni, 1 septembrie 2008

Jurnalisti romani, distrugeti parcul Casei Presei!



Cand trei mari companii din Romania s-au hotarat sa reamenajeze parcul din fata Casei Presei Libere mi-am spus ca acest gest a fost unul pur PR-istic si am refuzat sa-i dau atentie. La finele proiectului am remarcat insa ca intradevar era o schimbare si una chiar destul de buna. Mi-a placut! In fine ajusesem sa apreciez gestul celor 3 companii.

Apoi gibonii din presa romaneasca au inceput sa isi arate adevaratele fete cand vine vorba de un loc de parcare. Pentru prima oara mi-a fost rusine ca fac parte din aceeasi breasla cu imbecilii scriiciosi care isi parcheaza masinile pe spatiul verde din parculetul Casei Presei. Dar asta este! Nu te pune cu jurnalistul care are mintea odihnita, mana pe volan si carnetul luat pe pile. La aproape jumatate de an de cand Petrom, Vodafone, si Raiffeisen au facut parcul acesta arata de parca pe aici ar fi trecut Armata Rosie in nici un caz ziaristi.

Mai mult de atat din copaceii plantati nu au mai ramas decat vreo 2 sau 3 si aia arata de parca au trecut prin mana “credinciosilor” de la Tanacu. O sa-mi spuneti ca in Casa Presei nu sunt numai jurnalisti. Corect! Dar la fel de corect este si faptul ca unul care manipuleaza vagoane de hartie tiparita la Coresi nu are Volkswagen sau ultimul tip de Opel. Ca sa nu termin textul fara sa spun ce am pe suflet va rog dragi jurnalisti “Calcati iarba, futu-va-n gat de rumegatoare bipede, distrugeti spatiul verde si apoi aratati cu degetul spre animalele care nu respecta mediul”

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.