vineri, 1 august 2008

Da recunosc, m-am distrat la mare!

Acum o saptamana eu si bunul meu prieten Adi Popa ne-am hotarat sa ne luam prietenele si sa mergem la mare. in principiu cred ca ne-am ditrat mai mult ca ele avand in vedere ca amadoi suntem doi umflati care au prietene beton :D.

Pentru inceput am vrut sa balotam cate o inghetata, sper sa va dati seama cat de fomisti suntem si eu si Adi




Ca orice balena care se simte bine in apa m-am dus si eu sa ridic nivelul marii


Pt ca era sa ma inec m-am intors pe mal pentru a lua vesta de salvare a prietenei...nu s-a opus avand in vedere ca sunt mai mare :D


Mi-am dorit o viata intreaga sa fac poze cu maimuta, cred ca si animalul din bratele mele vroia sa faca poze cu maimuta


Popa nu este gras pentru ca mananca mult, de ceva vreme i-am gasit supapa si-l mai umflu cand nu este atent :D asta ca sa nu spunem ca-i sug...bermudele


Dupa o plimbare pe plaja am trecut si pe la muzeul naval din Mangalia


Mergeam la muzeu...fetele erau mai mult decat entuziasmate


Cel mai periculos paznic din muzeu nu ne-a lasat sa intram pana nu am aratat biletele


Dupa muzeu ne-am intors in Mangalia sa mancam ceva prada ne astepta pe acoperisul unei case


Eu, Trolul de serviciu ma jucat cu hrana inainte de a o ingurgita


Popa pusese si el ochii pe hrana si deja balea pe ea


In drum spre cotetzul meu....


....Fetelor le-a venit chef de ....poze


....si lui Adi de....udat floarea soarelui sau jucat cu el insusi, nu stiu ce facea acolo sub burta


Se pare ca putza lui Adi isi prinsese stapanul in slitzul bermudelor asa ca ne-am dus sa-l scoatem din porumb


Eu si cateloiul meu Nikki...cunoscatorii stiu ca catelul meu bate orice iepure Duracell


P.S. Dane, ai fost ales "cel mai prost din curtea scolii" ca nu ai vrut sa mergi cu noi!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.