marți, 24 iunie 2008

Cum ne-am gerontofilit noi la Mamaia



Uichendu recent trecut, Romtelecom a reusit sa stranga o caruta de piscotari profesionisti de pe IT&C pe care i-a dus cu forta in statiunea cu numele de “sex batran” (m-am aia....). Acolo pe sanul ei lasat, ne-am destrabalat la malul marii timp de vreo doua zile, in care am facut cunostinta ramelor cu pestii (am prins 6 pesti...nici unul nu avea lant la gat...guvizii dreacu). Legat de acest lucru, Eugen scuze frate ca am uitat sa apas pe REC la camera cand ai prins tu monstrul de guvid. Ca sa te simti mai bine sa stii ca nici la mine nu am filmat sau fotografiat nimic. Sabin desi eram cu spatele am vazut cand era sa te traga peste in apa. Ce nu mi-a placut a fost faptul ca desi m-am spalat mi-au putit mainile a peste toata ziua, fara ca macar sa fi fost la agatat.

Sexul – un subiect controversat printre calugari

Tin sa mentionez ca cei care s-au suparat pe mine pentru glumele mele despre sex asta este...toti avem frustrari...putulicile mici nu ma intereseaza (nici macar a mea nu mai mai intereseaza fapt pentru care am si pierdut-o pe “supt” burta)............data viitoare nu-mi mai intoarceti spatele...usturimile alea nu sunt hemoroizi. In fine trecand peste curicelele voastre plictisite, buca dupa buca, eu unul m-am distrat la nebunie tarandu-mi hoitul la tir cu arcul, pentru ca trupul meu tras prin inel nu a mers sa fie tras si printr-un costum de scafandru. Asa ca dintre toti cei care au vrut scuba diving doar cel mai gras dintre pamanteni se sufoca in costum. Plus ca am facut o tura si cu ski jet-ul...frumos frumos...dar parca mai misto este sa te plimbi cu chopper-ul (lucru pe care nu o sa-l reusesc prea curand pt ca am picat a treia oara examenul auto)



Otelu’ (cu H mut) de 4 stele... cazatoare

Fantasy Bitch - Hotelul a fost super-ok. De 4 stele...una la baie, doua in camera si inca una pe hol. La inceput eu am fost cazat intr-o camera plina de peturi de bere, cutii de bere, scrum de tigara si alte balarii pe acolo...nu m-am uitat sa vad daca apa era trasa in buda. In fine la mine a fost mai bine spre deosebire de Adi D. de la Mediafax, care din cauza ca nu a avut apa calda timp de 2 zile tind sa cred ca a ajuns Adi de la Mediaflasc (no offense omule...am mintea odihnita, prea odihnita). Pentru ca nu pot trece peste socul sentimental din uichendu asta, Radu suna-ma daca te simti vreodata singur, mi-a placut scula ta...ai un obiectiv foarte gros (vreau si eu pozele). Cristi (NewsIn), bunaciune mica doar nu credeai ca o sa te las sa te dai la blondele alea care asteptau vaporul? 

Vaporul cu vele

O experienta foarte interesanta a fost si plimbarea cu un vapor vechi de o suta de ani (putin mai batran decat metrourile noastre). Din pacate, la bord au urcat o caruta de tarani, din Rep. Moldova care au demonstrat ca acolo inca mai cresc bananieri si intradevar maimuta se trage din amiba. Sa nu uit....”mii de multumiri” celor care l-au angajat pe romanul cu acordeon care canta in ungureste. Canta e mult prea mult spus. Inainte sa urce la bord, cred ca talentul i-a dat cateva suturi in coaie, si o lopata peste gura. In fine, per total excursia a fost mai mult decat excelenta, oameni deschisi, experiente noi (fapt pentru care m-am simtit ca un virgin de 12 ani pentru prima oara sub o sutana). In consecinta, Romtelecom iti multumesc ca existi! Daca mai existi si prin iarna pe undeva la munte sa mor de nu-mi mai multumesc inca o data ca existi.



P.S. Cei pe care nu i-am amintit in text nu fiti tristi, va tin minte...mai ales pe baieti!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.