miercuri, 27 august 2008

Ce pula mea este ala Broker?



Da, deci stiu ca v-am obosit cu toate intamplarile imbecililor din RATB dar daca asta este materialul pe care-l am pe asta vi-l prezint. Intamplarea a avut loc acum doua zile dar din motive evidente (tv homosexualilor este mai importanta decat un cocalar) i-am intarziat publicarea.

Acum fro 2 zile ma intorceam obosit de pe tarlaua Vantului si cum dormeam io asa cu capul pe geamul mozolit cu zoaiele ante-mergatorilor mei aud un cocalar care urla la telefon. Ridic capul, cu greu imi trag baluta inapoi in gura si imi sterg si ramasitele ei de pe barbie. Intorc sfecla sa vad cine behaie de-l aude tot autobuzul. Cocalarul tipic de Bucuresti care merge in discoteca la Ciorogarla sau Popesti Leordeni dupa ce in timpul saptamanii a rulat haiduceste cate 300 de shaorme pe zi la chioscul din coltul strazii.

Tipul este echipat in adidasi albi cu o dunga roz pe ei, neste bermude albe 3 sferuturi si un tricou roz exact ca-n pozele de pe hi5 in care se vad toate "bibilourile" din vitrina sufrageriei ma-sii pe fundal cu carpeta "Rapirea din Serai". Din bermude ii ies "neglijent" chilotii spalati de ma-sa la mana pe care se poate citi clar marca originala Kim Jung Bao. Evident o pereche de ochelari stateau parca rusinati pe meclau ferindu-se sa nu fie loviti de freza lui aerodinamica ce semana cu ciocul lui Woody Woodpecker.

Incep sa ascult discutia cocalarului care-i dadea sfaturi sora-sii despre muma-sa. Incerc sa redau discutia sau monologul lui cat mai fidel:
- Fa, nu mai fii prosta si plange de tot ce zice ma-ta ca doar stii ca ii place sa iti conduca viata, ce esti atat de vaca si o asculti, in pula mea? Uite, in pula mea, mie mi-a depus zilele trecute un CV la o firma ca sa fiu broker. De unde pula mea sa stiu eu ce este ala si cu ce pula mea se mananca “brokaria”? M-am certat cu ea ca nu vreau sa merg acolo la interviu ca mi-am gasit un loc de picolo la o carciuma de la Obor. M-a ajutat un tovaras de-al meu.

Multumit de el insusi ca ia dat sora-sii fro 2 -3 sfaturi inchegate cu “pula” lui inchide telefonul si se uita in jur sa vada daca l-a remarcat cineva!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.