marți, 22 iunie 2010

Cat de fragila este viata si ce valoare are

NU mi-am imaginat niciodata cat de fragila este viata asta sinistra pe care o avem, cat de vulnerabili suntem la prostia cretinilor care ne inconjoara. La un moment dat, esti in masina cu prieteni, rude, razi, glumesti si in secunda urmatoare un imbecil care conduce un mastodont pe 18 roti, te loveste fatal dupa ce intra pe contrasens pentru ca dobitocul s-a angajat intr-o depasire pe care n-o putea face. Ai murit! Cei cu care erai in masina sunt in spital se lupta si eu cu moartea. Singurul lucru de care-i pasa soferului de tir, acum este sa nu faca puscarie pentru ca judecatorul ii va distruge viata cu sentinta pe care o va da.
Cred ca putin ii pasa ca tu, ala cu capul strivit, intre fiarele propriei masini si tirul lui, ai lasat in urma o sotie, un copil nou nascut frati, surori si parinti distrusi de tragedie.

Gandind la un alt nivel, nu l-as baga in puscarie pe acel sofer. I-as lua carnetul pe viata, sa nu mai urce cat o tria intr-o masina, decat daca este dric. In schimb, l-am pune pe unul din membrii familiei lui sa plateasca pentru greseala lui: ori sa moara in locul lui, ori sa zaca inchis intr-o celula de doi pe doi si sa nu vada lumina soarelui decat la apus.

Ce isi merita un nenorocit care mergand pe principiul „ca eu oricum nu patesc nimic in cabina de tir pot sa fac ce vreau pe strada”?

Sursa foto: Cuget Liber

    

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.