joi, 1 iulie 2010

Porumbei si ciori ...cu educatie




Azi cand imi traiam viata la maxim si mergeam alaturi de alti porumbei in cusca RATB, am remarcat pe o sarma niste ciori. Doua, ca sa fiu mai exact! Ambele fumau si imparteau cu piosenie o sticla de un litru de posirca Noimarc. Supte la fata, cu ciocul format pe tutun, asteptau sa pe pice niste seminte. La un moment dat, dintre custile care erau pe restul sarmelor de telegraf apa alte doua cioricici. La fel de urata ca si primele. Ambele tineau in mana cate o sticla de apa cu detergent si o raschetatoare de parbrize. Topaind vesele una dintre acestea urla la cioroi: „Bah tata, ia uite am mai facut 2 lei si incepe sa-i fluture banii in cioc”.
Imi aduc aminte de reclamele alea de erau prin jungla lipite pe copaci: „Si cioricicile vrea sa invata carte....Spuneti nu discriminarii”. Mi-am dat seama ca intradevar si cioricicile sunt tot porumbei...dar mai negri, si degeaba vrea ele sa invata carte daca cioroii nu-i lasa. Daca ala mic pleaca la scoala, cine le mai da bani la parinti pentru tigari si bautura? Ca dreacu doar nu s-or multumi cu sanvishul cu gem pe care-l fura de la colegi din geanta, asta daca a fost educat in acest sens....

Orice asemanare oricat de mica cu personaje reale este pur intamplatoare!          

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.