marți, 8 iunie 2010

Care este punctul maxim al unei relatii?




Zilele trecute cand circulam intr-unul din cuptoarele RATB-ului si simteam cum imi transpira creierul, simturile mele ascutite s-au mai lovit de ceva – o rasina! In fata mea un cuplu, care se lingeau mai rau decat niste oi care au descoperit drobul de sare. In spate, o familie tipica de romani imbecili, un el gras, mai gras decat mine, o ea, femeie tipica de H2oK (Apaca – pour les connaisseurs) si doi plozi – dupa comportament, cretinozauri in devenire...dar ei inca nu stiau acest lucru.

In fine aberez, asta m-a facut sa-mi dau seama de seriozitatea unei relatii. Ma gandeam: care este momentul in care iti dai seama ca ai ajuns la maturitatea unei relatii sentimentale? Evident nu dupa primul sarut, ca ala nu este decat un „sample” – este si cel mai bun pe care-l vrei primi vreodata! Dupa prima partida de sex? In nici un caz, aia este doar pentru a testa terenul si a vedea fiecare ce va poate capul si cat de perversi sunteti! (numai un tampit sau o tampita are vrea sex anal din prima – acest exemplu nu este valabil si pentru homosexuali). Nici macar dupa ce va veti cunoaste parintii nu se pune, pentru ca daca privim relatia voastra ca o un titlu pe bursa, soacrele reprezinta volatilitatea pietei. 

Relatia ajunge la un punct maxim atunci cand trageti primele basini in intimitatea casei voastre si pe nici unul nu va deranjeaza mirosul. Basina este aia care batatoreste stabilitatea relatiei! In momentul in care stati la televizor sau la un film si el sau ea partzaie iar celalt nu reactioneaza puteti desface sampania! Ce e mai frumos decat sa ai mirosul de basina prins de parul din nas si sa te uiti la ea si te gandesti ca nimic nu-i mai frumos de atat? 

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.