duminică, 7 iunie 2009

Warriors!!!! Macelul de pe Ghencea....

Ieri a avut loc unul din putinele meciuri de fotbal american din România, cu toate astea nu am vazut nici un ziarist care lucreaza pe sport sa vina sa scrie despre asa ceva, ceea ce mi se pare penibil. Mai penibil este faptul ca avea o promisiune din partea colegilor mei de la Evz, promisiune pe care evident nu si-au respectat-o fapt care m-a facut pe mine sa par neserios. In principiu, as vrea sa le multumesc celor care „lucreaza” pe sport pentru interesul acordat, mai ales ca la noi nu se scire cand vine vorba de acest domeniu decat de blaturi, ce fotbalist mai umbla cu nu stiu ce pitzi sau ce ghiul si-a mai luat Mutu. Toti suntem entuziasmati sa facem ceva, dar numai cand este vorba de a da din gura, in rest....pace si serenitate. Salariul merge, prostii scriem in continuare, toata lumea e multumita. Revenind la subiect: Ieri pe Ghencea (terenul de rugby) a fost un meci de fotbal american, Sud (Warriors Bucuresti și Constanta Sharks) vs Nord (Predators Bucuresti si Sevens Iasi). Cum era normal si evident, i-am facut praf, 26-0. Nu era scorul pe care ni-l propusesem, dar ne-am multumit si cu atat.

ciocnirea titanilor....cu prea datorii


in alergare usoara spre un touch down


All we need is love


Warriors!!!!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.