marți, 16 iunie 2009

Almanahe pe Goagle



Poza cu Vanghelie cand se chinuia in clasa a 4 (acum doi ani) sa conjuge verbul „a fi„

Doamnelor, cu "Almanahe"...
avem "goagle" în vorbire,
Avem cuvinte "Valahe"...
Toată lumea să se mire;

Domnilor, hai să privim...
Şi să vorbim "păsăreşte",
Căci, degeaba azi citim...
Cuvintele-n... "omeneşte"

Am să scriu la "cârcotaşi"...
Câte "Almanahe"-avem,
Căci, suntem astăzi "codaşi"...
Şi de noi singuri râdem;

Avem munţi, şi avem mare...
Avem oameni foarte culţi,
Dar avem prin guvernare...
Şi-"Almanahe" foarte mulţi;

N-am să critic mai departe...
Că ne facem de "cacao",
Multă lume ştie carte...
Să-mi citească "curacao";

Dacă vreţi să-mi răspundeţi...
Am închis calculatorul,
Nicio şansă nu aveţi...
"Casă"-mi criticaţi umorul;

Vă promit a vă mai scrie...
Sunt "poet" şi scriu pe viu (live),
Şi vă dau în poezie...
Pe moment, cam tot ce scriu;

Paul Preda Pavalache

nu stiu cine tipul dar poezioara este dragutica!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.