luni, 22 iunie 2009

Fiecare sport are majoretele lui



Zilele trecute majoretele fotbalului american din România, Prea-datorii, au facut un drum pana la Sofia sa-si fure o bataie sora cu moartea in materie de sport. In principiu, nu stiu decat că scorul a fost unul criminal, Prea-datorii performand cu am stiut eu mai bine si au punctat ca-n ultimul meci cu Warriors, adica un 0 (zero, zero barat). Scor final: 52-0. ))), un fel de muie cu ciocolata! Sincer nu am inteles chestia asta niciodata, si cred ca nici cei de la Prea-datorii, au crezut cumva ca bataia are al gust in alta tara? Puteau sa scuteasca o gramada de bani daca se vedeau cu noi, asa ii bateam noi la pret redus, promotie de vara.

Pe aceasta cale fac apel la coechipierii mei si le propun sa strangem niste bani pentru a le lua cateva mingi de plaja, adversarilor nostri (de temut de altfel), pentru a se antrena mai bine. Poate mingile de plaja sunt mai usor de prins! Iata un status de messenger al unuia dintre cei infranti la Sofia: "Istoria spune ca poti iesi invingator si din infrangere si Predators au demonstrat ca asa este!! Respect pentru cei care merita!”. In sfarsit s-au prins si ei ca sunt ciuca batailor, si ca Warriors merita tot respectul.

Baieti va multumim ca existati! Fara voi fotbalul american din România ar fi mai sarac....... in rasete și replici spumoase!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.