marți, 9 iunie 2009

A venit vara, duceti-va dreacu!



Ador la nebunie zilele in care simt caldura hoiturilor inca in viata a babaciunilor ce se plimba cu autobuzul. Senzatiile tari nu ma parasesc niciodata. Imi aduc aminte cum in zilele de iarna ma inchideam in baie, ma puneam pe capacul wc-ului si plangeam inghitindu-mi suspinele dupa drumul in autobuz, spre serviciu. Iata ca acest vis mi s-a indeplinit. De azi voi incepe sa am parte de aceleasi hoaste care stau pe scaunele RATB-ului pana li se plictisesc sub ele hemoroizii. De dimineata chiar am fost la un pas de a experimenta procesul de regurgitare a mancarii asa cum fac oile dupa un balot suculent de lucerna. Langa mine s-a asezat un mos a carui respiratie putrefacta mi-a dat de inteles ca omul mai avea prinsa intre molari o ultima bucata de carne de miel care latra de la Paste. Incepuse sa tuseasca atat de tare incat nu am stiut ce sa fac mai intai, sa fug sau sa-i aprind o lumânare.

E placut sa stai in autobuz si in fata ta sa ai un cretinoid adolescent care inca nu si-a descoperit inca orientarea sexuala dar poarta turul pantalonilor la jumatatea crapaturii curului pentru ca asa este cool. La fel de placut este sa vezi curul de instalator gras care a venit sa-ti repare televizorul, cum reproduce o mini-cascada a transpiratiei. Asta se petrece intr-o frumoasa atmosfera cu miros de gaura de cur care a fost alergata printre blocurile din Ferentari. La un moment dat in viata mea de cacat, tanarul prințes se intoarce cu meclau spre mine, dar inaintea lui la o secunda se intoarce cozorocul sepcii chinezesti cumparate la suprapret din Unirea. Facem un schimb de priviri. A lui indiferenta, a mea purtand un iz de ”mortii ma-tii de cocalar”. Si desi momentul s-a petrecut numai in subconstientul meu, cred ca subconstientul lui mi-a raspuns, pentru ca in secunda urmatoare imi fute o ragaiala inofensiva cu miros de chiftea. cu greu m-am abtinut sa nu-l intreb daca are si o ragaitura de mustar cu paine ca sa nu-mi cada greu la plaman prospat inspirata aroma a ciftelelor facute aseara de ma-sa.

Daca ati visat vreodata sa va duceti dreacu, in zilele de vara si nu stiti cum sa o faceti, intalniti-ma in 226. Sunt disponibil dimineata cand plec la serviciu si seara cand ma intorc. Daca sunt persoane printre voi care nu vor sa se duca dracului trimise de mine, fiti amabili si trageti-va cu prastia pana acolo. Efectul este garantat!!!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.