miercuri, 11 iunie 2008

Balada unui creier mic



Peste o ţară de căcat,
Peste un popor ratat
A venit aşa deodată,
An electoral băh tată.

Din gipane se coboară
Candidaţi cât mai umflati
Care pe sub maini strecoară
Mici şi bere şi cârnaţi

Lunga, slaba si zaluda
Campania asta uda
Cu tuica si bericici
Toate creierele mici

Ca un manunchi de ciumafai
Taranii cu alcoolu-n bot
Pleaca-n grup de fatalai
Sa-si dea cu parerea-n vot

Cand vazura ce-au ales
Ploi marunte, frunze moarte,
Vin taranii de la munte,
Blestemand si lacrimand,

Toti ciulinii de pe vale
Ies cu toti din vagauni ,
Pe primarele ales sa-l intampine in cale
Cu grabite plecaciuni...


Doar pe coasta, la urcus,
Din casuta lui de huma
A iesit un creierus,
Negru, mic, muiat in tush


- Cri-cri-cri,
Primare gri,
Nu credeam c-o sa mai vii
Inainte de Craciun,
Ca puteam si eu sa spun
Din graunta mea cea mica,
Un slogan pentru o tuica

Ca sa nu merg sa ma fut
Cu vecina mea putzica,
Fi'ndca nu-mi da niciodata,
Si-apoi umple lumea toata
Ca m-am dus si ca am vrut...


Dar de-acus,
Zise el lingand o bere
N-o sa mai votez tampit,
Dar de-acus s-a ispravit...
Cri-cri-cri,
Primare gri,
Tare-s mic si necajit!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.