luni, 2 noiembrie 2009

Gafe din TVManea, revista mea preferata

Revista mea preferata m-a dezamagit nu o data, ci de doua ori. Si de fiecare data eram in chinurile nasterii. TVMania, care s-ar putea transforma usor in TVManea, la ce prostii scrie cateodata, este o revista pe care o citesc cu drag cand sunt in mijlocul naturii. Imi place sa o lecturez cand imi suna in ureche susurul apei, dupa ce fac cate un bustenas. Ador sa stau inconjurat de verde, de plantele desenate pe gresia baii si sa citesc programul pentru seara urmatoare.



Revenind la tampeniile pe care le-am gasit in TVManea, prima mi s-a parut absolut delicioasa: „Supernatural: Aventuri in....Veronica”. O stim cu totii pe Veronica. E o tarfa. Dar nu stiu cati din voi ati avut parte de chestii supranaturale in ea. Adica na, puii mei, m-am mai speriat si eu de-un liliac, de-o panza de paianjez. L-am mai zgariat pe ala mic in stalactitele din Veronica, dar nimic grav. In schimb, sa-mi bantuie spermatozoizii un ovul nefecundat nu mi s-a intamplat. Am avut parte si de intalniri de gradul trei, cand am intrat in...cacat, dar asta e...e Veronica.



O a doua chestie care mi s-a parut geniala tine de un alt film nou aparut la cinema. „Surogatii” sau „Surogatele”, pui mei. Una din colegele de trust, ne povesteste ea cu patos in revista, cum in acea lume plina de surogati „rata criminalitatii a scazut dramatic”. Apocaclisma a venit! In ce lume traim, daca violatorul nu mai poate sa violeze, daca un criminal nu mai poate sa crimeze sau un hot sa hoteze!

Toate greselile gramaicale din textul meu, sunt voite pt a fi in ton cu colegii mei de la TVManea! asta ca sa nu ma mai futa la icre Matas!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.