miercuri, 25 noiembrie 2009

PSD - o poza cat o mie de cuvinte





 Poza asta chiar face cat o mie de cuvinte. Am avut o refelatie cand am vazut-o. Deci numai uitati-va la ei, ce le spun meclele.

Varianta 1:

Adrian Năstase, care stă în spatele lui Ion Iliescu: Hmmm, mă asteptam ca Bunicuta sa nu aibă pizda!
MaGeoană, care se uită în retrovizoare: Năstase ai găsit ceva acolo mah? 
Ion Iliescu, stă în fața lui Adrian Năstase: Măi, animalule vrei cumva să-mi numeri ouăle?
Van Ghelie care se uită la toată scena: Vaaaaai ce ouă draguteeeeee, ce frumooooos!
Violer Hrebe-n Ciuc: Bravo, bah Nastase, ai gasit si tu in sfarsit o pereche de coaie!

Varianta 2:

Toti uitandu-se la pasarea lui Udrea..........

MaGeoană: da, da, da, a, ah, auuuu, crâcel, cârcel.............aaaaaaaaaa, e rasă, fruumoooos!
Iliescu: eeeeeeeeh, ale Ninei ajung pana la genunchi.......
Nastase: hmmmmm, deci asa arata o pizda!
Hrebe-n Ciuc: Bravo fah, ți-ar capu-al dreacu!
Van Ghelie: oooooooo, ce frumos! Pacat ca n-are acordeon sa-i bag 100 de lei, da-i bag intre tzatze.

Varianta 3:

Toti uitandu-se la afisarea procentelor din primul tur:

Nastase: Hmmm, o sa-mi bag degetul in nas cat nu-s atenti colegii de partid.
Iliescu: Bravo Prostanacule, ai iesit pe doi!
MaGeoană: L-am spart pe Antonescu, macar!
Van Ghelie: ooooooooo ce frumooooos! Numerele la Loto!
Hrebe-n Ciuc: Geoană ai obtinut mai mult decat IQ-ul lui Van Ghelie!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.