miercuri, 24 noiembrie 2010

Paznicii curului ataca din nou

Azi mi-am inceput ziua cu o conferinta marca BeNeRe, si conferinta mi-am inceput-o cu niste spume la gura care by the way nu ramesesera de la cafea. Alea au fost facute de unul din mult prea plictisitii angajati BeNeRe.

La BeNeRe nu se poate intra decat daca la usa este un carnacior care are o legitimatie si o vantura prin fata unui senzor. Asta a fost parte usoara. Dupa ce am trecut de usa batanta m-am lovit de inteligenta paznicilor BeNeRe. Nu stiu daca sunt de la SPP, desi as tinde sa cred asta ca parca erau prea....politisti.

In fine, primul imi spune sa imi golesc buzunarele si imi impinge asa cu scarba dar si cu o rigla de lemn un cosulet luat cu 2 lei dintr-un hipermarket in care sa-mi pun porcariile de telefoane si alte cacaturi ca nu-i interesau pe ei.

„Rucsacu, rucsacu bagati-l pe aici”, imi spune tot primul (care si parea sa fie ceva mai respectuos) si-mi arata gaura in timp ce el statea cu ochii lipiti de monitor ca nu cumva sa intru cu vreo bomba sa-i omor seful.

„Asa si acum treceti pe aici” – imi indica detectorul de metale. Trec – evident tziuie prostia ca aveam centura si geaca pe mine.

Intra in scena al doilea paznic....cu respectul uitat acasa.

Blindat intr-o uniforma albastra, parca aruncata pe el de pe vremea comunismului, tuns scurt ”stilul barda” omul concluzioneaza transant, cu greu abtinandu-se sa nu ma si scuipe:

„Da ma e de la geaca, hai treci!” si ma impinge de la spate de parca as fi fost un puscarias reticent. Ma uit in spate si mandru de el il vad cum isi aranjeaza caciula pusa in varful glugii de coceni care pe capul lui semana mai mult cu o tura de floarea soarelui.   

Mi-am stors neuronul sa-mi dau seama de ce era asa suparat si nu am gasit decat cateva explicatii:

  1. Era suparat ca azi era randul lui sa se dea pe banda din detector si conferinta i-a stricat planurile.
  2. Azi era ziua de salariu, si si-a uitat magnetul acasa ala de care i se lipea salariul de la casierie
  3. Colegii i-au luat detectorul de metale (ala care seamana cu o paleta) si l-au bagat pe la cur sa-i jace o farsa, stiind ca el o sa-l tina toata ziua in mana.
 
P.S.  – SPP vine de la Serviciu de Paza si Protectie....imi voi consuma toate resursele necesare sa schimb numele acestei institutii in SPPASDOPFAS (Serviciu de Paza, Protectie, Aparare, Secutitate, Defensiva, Ocrotire, Protejare, Ferire, Apărământ și Scuteala).  

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.