vineri, 12 noiembrie 2010

Cum m-am distrat la protestul lui Mucea Badea si Chu-tac-tu


Zilele trecute am ajuns reporter TV fara sa vreau acest lucru, dar am facut altele si mai rele. Dezvirginarea mea de reporter s-a produs chiar la protestul lui Mucea Badea și a lui Chu-tactu. Protestul organizat de Mircea Badea și Victor Ciutacu a strâns pe lângă presă o serie de pensionari dar și tineri aduși cu autocarele din Alexandria. În Piața Consituției, câteva sute de oameni scandau ca un ecou vorbele aruncate printr-o portavoce de Mircea Badea. 
Mulți dintre aceștia nici măcar nu știau pentru ce s-a făcut protestul. Mi-a fost greu să ma dezlipesc de imaginea unei hoaște care cu o mână ținea „spânzurat” un cățel speriat de zbieretele imbecililor din jurul lui, în timp ce cu cealaltă arăta MUE către sediul CNA. Întrebată pentru ce protestează ne-a răspuns sec: „Am venit aici pentru a-l susține pe Mircea Badea. Cățelul meu nu-i ratează nici o emisiune, nici măcar vreo reluare. Am zis că o să-l înregistrez că pun pe youtube filmul în care latră când se uită la emisiune”, ne-a declarat bătrâna. Cu o mască anti-gripă pe față, repeta robotic toate strigătele care veneau din centrul mulțimiii unde se afla Mircea Badea.

Elevii din Alexandria, aduși cu autocarele

Încercând să luăm câteva cadre pentru a le difuza pe site, am dat peste un grup de elevi aduși tocmai din Alexandria, după cum unul din ei a recunoscut.
Se pare ca eu l-am prins pe cel mai oligofren dintre ei, dupa cum se poate vedea si in filmulet. Motivul pentru care au venit la protest: „Pentru bunicii mei care n-au pensii, pentru profesorii la care s-au tăiat salariile și pentru noi”, ne-a spus timorat unul din elevi. În timp ce vorbeam cu elevul din spatele nostru, unul din protestatari făcea semne disperate acestuia pentru a nu mai spune nimic, de teamă să nu fie dați de gol. Ceea ce părea organizatorul excursiei cu școala le-a interzis să mai de-a declarații. „Ei n-au ce declara. De ce nu-i întrebați pe alții care știu despre ce este vorba? .... Nu, eu nu vreau să vorbesc”, ne-a spus răspicat „protestatarul anonim”. 

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.