joi, 25 noiembrie 2010

Azi am trait conferinta vietii mele

Azi m-am trezit cu noaptea in cap sa ajung la o porcarie de conferinta la care trebuia sa ajunga si un metru jumatate de prim-ministru, dar si omul din Comunicatii responsabil cu meteo – Vreme. Evident ca n-au venit nici unul, dar mi-am trait viata la maxim razand ca prostul cand mi-am dat seama ce fel de directori colcaie prin ministerele Romaniei.

Alaturi de Boaba și Mese (numai pentru connaisseurs) am incercat sa dam si noi de-o stire demna de conferinta aia, in schimb, ne-am stricat de ras ascultand vorbele de duh vomitate de oficialii din ministere.

Apropo, cuvantul zilei a fost INTEROPERABILITATE

Mai jos redau o parte din ineptiile emise de mai marii statului:

-         sistemul englez din Marea Britanie
-         este responsabil cu aceasat responsabilitate
-         grupul este stabil in limitele in care este stabil
-         o mica moment
si din inteligenta APIA: Pamantul este trecut pe numele barbatului, animalele....sunt gestionate de femeie, de asta avem probleme in gestionarea lor

In timp ce redactam textul am auzit una buna la radioJ))))))))))))): in loc de ”rasfoi o revista” mititica de prezenta stirile si-a incurcat un pic literele si a iesit „rascoi o revista”....si ca sa-l citez pe Mese: „La ce te gandeai mititico?” 

Mai jos un filmulet de la conferinta....


Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.