joi, 15 iulie 2010

Am primit confirmarea ca sunt TAMPIT!

Astazi am primit confirmarea ca sunt un mare TAMPIT! Dupa o conferinta la BNR in care guvernatorul Murug Isarescu, a declarat niste declaratii am venit inapoi pe plantatie pentru a fructifica „bumbacul” cules. Si cum nu se poate faxce un material cu o singura sursa, asa cum ne-a invata pe noi nenea David Randall, mai sunat niste economisti. Primul si-a exprimat si opinia despre mine.

Discutia „in mare”:

-         Buna ziua, domnule X (n-o sa-i dau numele pentru ca nu merita, cel putin de acum incolo) as dori sa discutam despre afirmatiile facute astazi de Mugur Isarescu la BNR...
-         Zi-mi concret ce a zis „ALA” (Mugur Isarescu), nu cum interpretati voi ca sa va faceti materialele
Ii citesc ce mi-am notat eu de la Isarescu, isi da omul cu parerea..imi arunca si un citat ca la carnati si la final cand crede ca a inchis telefonul spune catre un altul din birou: „Ba tampiti sunt astia!”

  1. Oricat de analist ai fi, nu uita Isarescu nu este un „ALA”, in cel mai bun caz despre tine va ajunge cineva sa vorbeasca cu „ala”.
  2. Fara presa, ai fi ingropat in anonimat, calculand mai mult decat un contabil evreu, intr-un birou prafuit
  3. Promit sa nu-ti dau numele, desi ai merita sa stie lumea de profesionalismul tau!      

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.