vineri, 20 februarie 2009

Romani cu bun simt in trafic



Zilele trecute mergeam ca orice sclav modern la serviciu (unde imi face placere sa muncesc cu dragoste si daruinta – daca citeste vreunul din sefi). Scaunul din stanga mea liber. La un moment dat in viata mea de cacat, se face intuneric in autobuz, se aude un scartait de fiare contorsionate, autobuzul se lasa intr-o parte si deodata ma trezesc lipit involuntar cu botul de geam. Se asezase langa mine mama suncilor ambulante.

O creatura a noptii la fro ‘jda ani care isi facuse rochie dintr-o uriasa panza ce inainte era panou publicitar pe blocuri. In fine nu aici vroiam sa ajung ci la faptul ca la urmatoarea intersectie doi imbecili cu carnet de conducere si implicit Dacii s-au ciocnit. S-au dat amandoi jos din roabe si au inceput sa faca schimb de replici care implicau mame, copiii, maimute, si o caruta de organe genitale, toate indesate in gurile si cururile celor doi. Asa am inceput sa-mi imaginez cum ar fi sunat toata „discutia” dintre cei doi dar la un nivel mai elevat dar care sa implice si maruntaiele neamurilor celor doi:

- Stimate domn, as dori pe aceasta cale sa imi introduc organul reproductiv in orificul bucal pe care-l detineti de la nastere, pentru ca sunteti un cretin care nu stie sa tina volanul in mana. Imi puteti spune, unde organul reproductiv al sotie tatatul dvs ati invatat sa conduceti cu atata maiestrie?

- Domnule, vreau sa va agresez mama in toate pozitiile prezentate in Kama Sutra, in asa fel incat sa nu mai faca niste plozi inapti ca dumneavoastra.

- Domnule dati-mi va rog adresele cimitirelor unde sunt ingropati toti mortii mamei dvs, pentru a putea sa-i sodomizez pe toti de la maimuta pana in contemporan.

- Ooooo sunteti foarte grijuliu, dar daca nu va deranjeaza as dori sa merg la mormantul mamei dvs, pentru a-i satisface sexual crucea plouata si batuta de vant, unde se caca caprele vecinilor cimitirului dupa ce cioflaie iarba.

- Va multumesc pentru candoare dar ma simt obligat sa va rog sa mergeti acasa, sunati la usa luati un numar si asteptati sa va vina randul sa intretineti relatii sexuale cu propria sotie care este prostituata cartierului dvs. Totodata, as dori sa-mi tarai testiculele prin coliva dvs, din bomboana in bomboana si din lumana in lumanare pana reusesc sa le sting pe toate.

- Domnule fiti amabil ca de acum inainte sa ejaculati precoce, puneti-va o „caciulita” pe cap, bagati copilasii acolo, apoi loviti-o cu brutalitate de toti peretii ca mai apoi dupa ce ajung la sotia dvs si se nasc sa va puteti lauda ca seamana cu dvs...batuti in cap.

- Va multumesc pentru aceste cuvinte candide, si nu-mi ramane decat sa va doresc un drum bun spre directia „La dreacu”.

- Sunteti un amabil! Va rog dispareti in micul meu organ genital. O zi cat mai placuta!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.