joi, 1 octombrie 2009

Merg la Mirela sa-mi indoi in ea cartela


EA e MIRELA!!!

Un prieten imi vorbea mai demult de o reclama care-l scoate din sarite, apoi mi-a vb si prietena de ea, asa ca m-a mancat in MS Dos si am zis sa o vad si eu. Va las pe voi sa ghiciti imbecilitatea de reclama, cu putin ajutor: „Acum sunt pregatit, s-a sculat manivela/ Am cacalau minute, sa o sun pe Mirela/ Sa-mi indoi in ea cartela!/ Este din cartier, mai ieftina ca colaaa/ Sa-mi bag toata.....”.

Una din reclamele Cosmote la cartele. Cu un tip mai feminin, epilat, pensat, si tuns in nas care canta pe strada rap sau hip hop, cu pieile mele o fi porcaria aia o canta. Stiu doar ca mai are cu el doi dobitoci care imita ratele salbatice ca niste vanatori in campie.

Dar ca sa nu spuna fetele de la Cosmote ca sunt rau cu ele si sa nu mai vb cu mine iar, fro juma de an :D, o sa spun ca au si o reclama geniala. Cea cu politistul care dezamorseaza bomba. Aia chiar merita vazuta!

Mersi pentru pont, frate!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.