vineri, 6 martie 2009

Dush rece la banca




Zilele astea am pus-o de-o documentare pe teren, recte prin banci asa si eu ca fetele. Sa intreb de una de alta. La un moment dat in viata mea de porc grohaind am intrat si intr-o sucursala BRC (sa spunem!!!). Era coada si ca tot romanul unde-i coada ma plasez si eu, ca dreacu ma durea gura sa intreb. Dupa fro 5 min de stat in spatele la un mos care trimitea, scotea, plasa bani in diferite conturi, imi iau pipota-n dinti si merg la basinosul matusalemic in salopeta care pazea banca. Dupa ce trage din inhalatorul de astm imi da indicatii si ajung in fata unei angajate de fro 3o de ani. Arata relativ bine. Adica puii mei, daca eram fara prietena, un pic beat, nefutut de un an, si cu chef de perversiuni poate m-as fi dat la ea chiar acolo in sucursala.

Imi da buna ziua, imi face o panoramare, o scanare de jos pana sus si imi zambeste delicios. In momentul acela m-am inrosit. Ma gandeam ca iar am reusit sa umblu prin trafic cu slitul desfacut, si incet, incet dar inconstient incep sa ma pipai in zona cu care gandesc. Tipa rade din nou. Imi dau seama de cat de prostavan pot fi si ma asez pe scaun in fata ei.

Scoate niste print-uri si apoi face un ocol de birou, imi lasa de la spate peste umar niste hartii, moment in care-i simt ugerele in ceafa. Parca imi imbatisase gatul cu ele. Cel mic incepe sa zburde bucuros printre flocisori. Simteam o veselie nebuna-n izmenute. Ma pune sa semnez niste hartii, ii simt si respiratia calda in ureche. Deja ma gandeam ca pentru cardul de credit respectiva banca ofera la promotie si un futai pe regula 3 bucati la 10.000 lei. Ma taie o caruta de transpiratii. Dupa care se mai apleaca de cateva ori sa-mi arate unde tre sa mai semnez hartiile. Cel mic dadea sa deschida slitul s-o pupe pe botic, si parca-l simteam si cu o baluta la guritza (era doar o senzatie).

Merge si ea la locul ei si inevitabil in timp ce trece pe langa mine, cepele din orbite imi fug spre aparatul ei de mictiune solida, care indesat in fusta stramta nu parea decat doua bucisoare ce se freaca vesel intr-o armonie completa. Se aseaza langa mine. (moment de sincron exersat in ani de practica). Funduletul ii atinge scaunul, apoi sanisori aterizeaza linistiti pe masa, dupa care cu o miscare erotica , mainile ii imbratiseaza pe masa. Mai discutam una alta, cel mic incepuse sa inebuneasca, il simteam cu se da singur cu capul de partea inferioara a mesei. Agitatie maxima in pantaloni, la nivelul capului vorbele tipei imi treceau pe langa urechi, ca atunci cand ma pune mama sa duc gunoiul. Cand cuvintele magice ma trezesc la realitate: ”Nu va incadrati, in suma dorita!”, imi spune cu un zambet amar in dinti. Ala mic redevine flasc, la auzirea cuvintelor, isi trage baluta inapoi si se baga la culcare. Ma ridic si plec si nefutut si fara bani!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.