luni, 2 martie 2009

Dedicatie pentru baetii de la sapa




Zilele trecute frecand o buha monumentala și insipida, m-am decis sa ascult niste radio. Si asa am prins un post local sa-i spunem Radio Mu in care un ipochimen cu inteligenta unei franzele tocmai dadea o dedicatie ”pentru baetii lui”.

- Ăăăăăăă?!?!?! Buna seara! Radio Mu?
- Da! Buna seara! Cum va numiti!
- Nicolae, dar prietenii imi spun Nick.
- Salut Nick, pentru cine vrei sa dedici urmatoarea melodie?
La telefon se mai auzeau niste onomatopee de fond provenite de la beatii lui Nick.
- Ăăăăăăăăă?!?!?! Pai in primul rand..........taceti ma in pula mea, urla specimenul la cercopitecii săi. La radio reactia vine prompt. BEEP, BEEP, BEEP. E taiat carnatele din direct.
- Acesta a fost Nick, dragi ascultatori!

Animatorul mai ia cateva minute mai ia niste dedicatii de la alti imbecili care vor sa se auda la radio. Si apoi supriza......

- Buna seara din nou, sunt tot eu Nick!
- Oooooo, salut Nicolae! Mersi pentru cuvintele alese!
- Scuze n-am vrut sa folosesc cuvantul ”penis” la dedicatie. BEEP, BEEP, BEEP
- Se pare ca Nick este cam greu de cap.

Peste alte cateva minute. .....

- Salut tot eu sunt (Nick). Sun de pe alt telefon. Promit sa nu mai vorbesc cuvinte d-alea la radio.
- Bine omule! Baga dedicatia!
- Deci pentru toti baetii mei cu care sunt aici in fata postei, pentru fata mea iubita care acum este in Spania si nu ma poate auzi. Te iubesc Ionela! Si mai ales pentru baetii care m-a ajutat ieri la sapat gradina. Mersi baeti, ne vedem in seara asta la disco. Dau o bere!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.