marți, 2 decembrie 2008

Romani, basiti in metrou! Are cine sa miroasa.



De ziua nationala a tuturor creaturilor bipede si pentadactile numite stiintific romani, acestia mi-au facut cadou ….o basina la metrou. Stateam pe scaune cu o prietena de la un alt ziar, concurent si vorbeam si noi despre vietile noastre de cacat. Si cum ne plangeam de mila asa, metroul se apropia vertiginous de statia Unirii unde je trebuia sa ma scurg. Cand deodata din sardelizarea metrorexiana incepe sa puta a ou cu varza. Prima mea reactie a fost sa inchid gura, pentru ca imi cunosc capacitatile de odorizant natural pe care le are orificiul meu bucal. In timp ce-mi schimbam culoarea ca un cameleon mi-am dat seama ca mirosul persista, prin urmare persoana in cauza era in apropierea mea. Partea si mai proasta din toata ecuatia asta era ca eu stand pe scaun eram cu nasul la nivelul cururilor celorlalti. In fine, ma ridic si-mi iau “la revedere” de la prietena in speranta ca nu va crede ca eu am tras-o si am fugit.

P.S. Draga prietena sper ca nu tu ai tras partzul :D
P.P.S. Cristi astept sa comentezi!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.