vineri, 7 noiembrie 2008

Quarantine - un film de la care faci spume la gura




Azi-noapte mi-am pierdut o ora si jumatate din viata mea de cacat pentru a vedea un film (prea mult spus), de-a dreptul IMBECIL, Quarantine. Fiind mai prost de felul meu m-am luat dupa trailer. Asa am ajuns sa vad o pelicula in care jumatate din actori alergau dupa cealalta jumatate, unii cu spume la gura (din cauza rabiei cica), ceilalt tipand ca niste femei isterice. Si totul cica a inceput de la un pudel sau Chihuahua care nu se stie unde turbase (probabil citise scenariul inainte). Totul a fost filmat de o echipa de televiziune care facea o porcarie de reportaj despre niste pompieri. Dupa o ora si jumatate de asa ceva ulciorul meu se agravase si mai tare. Scenariul mai mult ca sigur a fost scris pe wc de un student beat care mai apoi a folosit hartia “in scopuri de salubrizare anala”. Cred ca este visul oricarui actor sa alerge cu spume la gura intr-un film cu un buget cat alocatia unul copil cu parinti betivi. Asta s-a vazut cel mai bine in modul de filmare. Probabil s-a vrut a fi ca efect, dar toata pelicula este filmata in stilul nuntii. Se misca acea camera de zica ca la manere este varul miresei care s-a imbatat si si-a descoperit veleitatile de cameraman. Si apropos de camera, nu stiu ce model era dar este foarte rezistenta din ce am vazut, pt ca repspectivul cameraman reuseste cu maiestrie de Rambo sa omoare cu camera de filmat o tipa turbata, cade si de cateva ori cu ea, fara ca aceasta sa aibe vreo zgarietura. Pe parcursul filmului pot sa spun cu mana pe inima ca am simtit cu imi creste matreata pe scalp. Per total “Quarantine” s-a dorit a fi un fel de “Intoarcearea mortilor vii” cu spume la gura, dar a semanat mai mult cu “Intoarcerea mortilor ma-sii”. Oricum filmul si-a atins scopul, m-a infectat si pe mine, pana la finalul lui am facut si eu spume la gura. In concluzie chiar m-am simtit ca un cinefil, pt ca la final mi-am bagat p…iciorul in el de film.

P.S. Dupa imbecilitatea asta am vrut sa ma relaxez si eu si m-am uitat la niste desene animate de groaza (Dead Space),…..mult mai criminale decat porcaria aia de film.

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.