joi, 23 octombrie 2008

Adi Popa, un nenorocit cretin!



NU-mi barfiti prietenii numai eu am voie sa fac asta! Astazi cand veneam de la o conferinta mai mult decat plictisitoare, vegetam cu maiestrie in 331. La un moment dat in spatele meu doi “puishori” incep sa discute. Unul din ei un tocilaras cu ochelari care parea ca a fost facut de un contabil evreu si o informaticiana frigida, iar celalat un homosexual pasiv care incerca sa-si ascunda dorintele anale.

Discutia lor (incerc sa reproduc cat mai fidel):

- Frate m-am certat cu Adi Popa, bai este un nenorocit cretin pe care nu mai vreau sa-l vad in viata mea. Mi s-a facut o scarba de el, este atat de mandru incat nu vrea sa recunoasca ca a gresit!

- Pai v-am vazut jucand StarCraft impreuna................

- Da dar cand a venit nici macar nu m-a bagat in seama, nici macar nu m-a salutat cand s-a asezat la calculator! In fine da-l incolo credeam ca este de treaba, dar s-a dovedit a fi un ratat!

Ascultand toata discutia incepuse sa fiarba sangele in mine. M-am intos spre ei sa vad cine sunt imbecilii de vorbesc asa de Adi. Dar mi-a luat ceva timp avand in vedere ca sunt gras si ma misc greu. Incercam nici sa nu par suspect, uitandu-ma la ei. Mai ales ca stiu ca sunt subtil si gentil ca un buldozer!

.........discutia continua................

- Pai si de cand nu ati mai vorbit?

- Cred ca de mai bine de 3 saptamani. Acum o saptamana a inceput sa-mi trimita e-mail-uri si sa-mi spuna ca i-a trecut supararea. Nu i-am raspuns, la telefon nici atat! Sa-l fut! Chiar nu ma mai intereseaza ce face!

In secunda urmatoare dau sa ma intorc cobor de pe scaun hotarat sa cobor dupa ei in statia de la Ministerul Culturii, cand il aud pe unul din ei: Tu stii cat ma bucur ca l-au dat afara si de la Starbucks!

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.