joi, 9 decembrie 2010

Rugaciune pentru Basescu si pentru patron

Tatal nostru (care esti la Trococeni)

Tatal nostru care esti la Trococeni
Sfinteasca-se numele tau
Vie imparatia ta, faca-se voia ta
Precum in Guvern asa si printre muritori
Painea noastra cea de toate zilele
Nu ne-o lua de la gura astazi
Si ne iarta gresalele noastre de la vot
Precum si noi iertam imbecilii de te-au votat
Si nu ne duce pe noi in ispita cu pensii
Si ne izbaveste de mogulul rau
Ca a ta este imparatia, pana-n 2014
Puterea si Slava
In numele tau, ale Ebei si al Sfantului Boh
Amin

Patron, patronasul meu

Patron, patronasul meu,
Ce mi te-a dat Dumnezeu (a se vedea rugaciunea de mai sus)
Totdeauna fii cu mine
Si ma-nvata sa scriu bine

Eu scriu prost, tu corecteaza
Si de bine informeaza
Daca dau de rau de Dumnezeu,
Taie din salariul meu

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.