sâmbătă, 5 aprilie 2008

Balarii din adolescenta mea depresiva

Prea tarziu!

Am strangulat iubirea noastra
Cu mana murdara de ura
Iar ultima ta suflare mi-a spus
Ca inca ma iubesti!

De veghe

Vânăt esti tu rosu trandafir
Ce ai simtit parfumul mortii
Petale de plumb iti cad aproape de cruce
Asezat langa o lumanare topita de durere
Cu spinii imi intepi mormantul

Testament

Imi inmormantez timpul
Gandind la durerea de a trai
Las numele scrijelit pe cruce
Incat si ziua de maine
Sa-si citeasca sentinta

Sadism

Te reinvii in inima
Doar ca sa te pot
Ucide in minte
Cu idei ce imi recidiveaza

Sentinta

Am impletit o funie amara
Din mai multe nefericiri ale vietii
Ii fac cateva noduri de aer
Si-mi spanzur sufletul de un copac putred
Lasandu-l demonilor sa-l sfasaie.


Iubirea …


Iubirea este un lucru sfant ce doare
Sunt ochii ce plang cu lacrimi fierbinti
Este durerea ce o simti cand moare
Un frate, o sora, sau unul din parinti.

Despre eu

Fotografia mea
Cel ce este fără de pacat să arunce primul comentariu.